donderdag 26 april 2012

Nieuwe liefde!

Ik heb een nieuwe liefde erbij en dat liefje heet Corel.



Ook beter bekend als CorelDraw, een ontwerp/teken programma.
En omdat tekenen met een pen veel fijner is, heb ik ook een tablet-pen erbij gekocht. ;)
Als de handjes niet mee werken, kan ik hier wel mee verder en ontwerpen!



Er zijn al heel veel nieuwe ideeën geboren, van het ontwerpen van kaartjes tot stof! Ideeën en mogelijkheden genoeg dus!
Nu eerst me even er goed in verdiepen en flink wat dingetjes maken, misschien dat ik hier ook wel wat Corel-ontwerpjes zal laten zien. ;)


En mijn tablet heeft ook bescherming nodig, dus die kreeg direct een goed passend mapje waar de pen ook in kan. Net als bij de mapjes van de kids heb ik er een stukje slaapmat in verbruikt. Zo is hij tenminste ook echt veilig! Nu alleen nog zorgen dat de kids er niet op gaan tekenen. ;)




Zo veel leuke dingen te doen, zo weinig tijd in de dag!

Liefs, Anna.

2 opmerkingen:

  1. Mooie hoes heb je gemaakt! Ik wens je veel teken-plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi hoesje! dat moet goed beschermd zijn zo, toch? Veel plezier ermee! Marieke

    BeantwoordenVerwijderen