vrijdag 6 juli 2012

Ons meisje jarig en ik kan het gewoon niet laten.

Onze grote kleine meid is midden in de schoolvakantie jarig, dus ze wilde haar feestje aan het einde van het schooljaar vieren. Haar allereerste schooljaar is heel erg snel gegaan. Zo breng ik haar voor het eerst en zo staat ze te trakteren en gaat ze naar groep 2!

Ze had zich bedacht dat ik "even" voor alle kindjes van haar klas (35) een pop of beest maakte!
Sorry, schat heb je nog een idee voor een kleiner cadeautje?
Na een paar dagen kwam ze met het idee van knikkerzakjes, want onze kids zijn gek op knikkeren. Althans ze vinden het geweldig om die hele pot over de (parket) vloer te laten rollen en ze tegen elkaar te ketsen. Onze katten rennen net zo hard achter de knikkers aan en als de kids slapen gaan zij nog eventjes door met de knikkers die de kids onder de bank vergeten waren. ;)

Nu kan Mama het toch niet laten en als het even kan, kruip ik toch weer achter de naaimachine! ;)

Ze heeft nog een halve dag tussen mijn stofjes zitten zoeken wat ze wilde. Het moest geschikt zijn voor jongens en meisjes. Want Mama wilde niet voor meisjes een andere maken dan voor jongens. ;)
Uiteindelijk viel haar ook op een grote lap Ikea stof, waar ik eigenlijk een bank cover van wilde maken, maar manlief vond het te druk. Dus de stof belande in de kast.
Het eerste model dat ik maakte had geen voering, maar dat was toch echt niet goed genoeg voor ons meisje. Mama dat ziet uit alsof het uit de winkel komt! En bedankt!

Dus we zochten nog een grote lap voering erbij en veranderden het model een beetje.

Dit is het resultaat!


Ik maakte er 40 en kreeg er maar 1 terug! ;)

Mama maakte nog "even" een slinger van stof, alleen werd de slinger 40 meter lang, dus we konden vaak de kamer doorkruisen. LOL






De rest volgt!
Ik heb namelijk problemen met foto's plaatsen ivm met Picasa. Die is vol en ik krijg de foto's van Flickr er niet op. Dus even een oplossing bedenken. ;)

Liefs, Anna.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten