vrijdag 6 juli 2012

Etsy Store AllemaalMama

Lieve lezers, ik ga met mijn blog verder in het Engels.
Ik heb jaren bij een Amerikaans bedrijf gewerkt, waar zelfs aan de lunchtafel Engels gesproken werd, want meer dan de helft van de collega's sprak geen of amper Nederlands.

De rede dat ik in het Engels verder wil gaan, is dat ik mijn spulletjes via mijn Etsy Store gaan verkopen.
Om de een of andere rede kan niemand die niet mijn kaartje heeft of mijn blog leest, mijn site niet echt vinden. Heel jammer!

Het foto probleem hier op de blog heb ik opgelost door meer opslag te kopen, ben benieuwd wanneer dat vol is! LOL

Vanaf vandaag is dus ook mijn Etsy Store open!
De onderstaande items zijn de eerste die ik geplaatst heb. En er volgen er nog meer! ;)





Liefs, Anna.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten