zaterdag 4 augustus 2012

Lange stilte!

Het is hier erg lang stil geweest, maar ik heb alles nu een beetje op een rijtje gezet voor mezelf. Ik ga door met fröbelen hoe dan ook. De ene arts zegt stoppen, de andere zegt: ga door. Dus ik luister naar degene die zegt wat ik leuk vind! LOL


Ik heb niet stil gezeten. Mijn meisje was jarig, waar ik al een deel van de gemaakte items van geplaatst had, de rest komt nog. Ik heb reeds gemeld dat ik met een Etsy store was begonnen.
Ik kreeg vervelend (medisch) nieuws, waar we nog mee aan het dokteren zijn. ;)

En ik werd verliefd! Nee geen andere man, maar een snijplotter! Ook hierover volgt er snel meer. ;)
Met een beetje geluk, krijg ik na de school vakanties weer wat meer tijd, voor te schrijven. Vaak na een dagje achter de kids en Manlief aan hobbelen in een dierentuin, speeltuin of bos, plof ik gewoon zo in bed. LOL

En in de tussentijd heb ik met de kids wat dingetjes vol gekliederd (en afgebakken, zodat het niet eraf gaat). ;)


Mijn roze-vaas.

Mijn ontbijtkom. ;)

Mijn favo glas, kreeg een plaatje van Roberto erop! LOL

En natuurlijk kreeg Papa een treinenmok!

Je moet toch iets doen met de kids, als ze vakantie hebben! LOL

Dus tot snel!



Liefs, Anna.


1 opmerking:

  1. Ik was er ook een poos niet, dus het was me niet opgevallen. Ik vind je nieuwe serviesgoed geweldig! En sterkte met alle gezondheidsperikelen. Ik zeg altijd, doe wat je kunt en luister naar je lijf. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen