donderdag 21 maart 2013

Stof ontwerpen






Een tijdje terug heb ik eens geprobeerd om zelf stof te laten bedrukken, met zelf ontworpen motieven.

Dit is het resultaat.
Alleen heb ik nog geen idee wat ik van de vliegtuigjes stof zal maken. Denk dat de volgende keer, de vliegtuigjes een stuk kleiner worden. ;)

De zeemeermin is een pop-kussen.

Dat er zo uit ziet als het in elkaar genaaid is.

De voorkant:

De achterkant:

De vliegtuigjes heb ik digitaal ontworpen en corel.
De zeemeermin is een tekening die ik inkleurde met aquarelverf. 

Het heeft wel lang geduurd voordat het hier was, na het bestellen ervan, komt uit America. Heb nog geen Nederlandse of Europese fabrikant gevonden die dat op bestelling en ook voor kleine opdrachten doet. Wel erg leuk! (maar best duur) 

Liefs, Anna.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten